'Cause I have a bad day

2010-04-05 - 20:52:13
Nu sitter jag här uppe på mitt rum och myser, regnet droppar hysteriskt utifrån och det smattrar mot taket, jag skulle kunna sitta uppe hela natten för att lyssna till det. Så otroligt lugnande ;P jag vet att jag låter som en psykopat så okej då¨..back to normal;) hehe* Jag surar faktiskt litegrann för mamma och pappa är griniga på nedervåningen och mamma har varit tjatig hela dagen idag och tjatat om allt! I'm suprised för mamma brukar inte vara så, men jag antar att hon vaknat på fel sida lr ngt ;P hoppas de går över snart iaf, jag orkar inte bli smittad av negativ stämning. Idag så bestämde jag och Linda oss för att cykla till ICA efter halva vägen så börjar Lindas växel krångla så vi får åka hem igen, haha sjuuukt jobbigt men bra med motionen iofs;) Imr tänkte vi gå på stan men mamma & pappa tänker åka in till sitt jobb kl halv 8 på morgonen och varken jag elr linda har större lust att gå upp då...!

Konstigt nog har den positiva mysiga känslan med regnet försvunnit och ersatts av min ilska över att absolut ingenting går som jag hoppas, ÅÅH vad jag hatar sådana här dagar.

*Jag hatar regn (för att regndropparna börjar bli störande)
*Jag hatar Gotland (för att jag bor på denna piss ö och inga bussar går!)
*Jag hatar att mina föräldrar inte kan vara glada ngn gång!
*Jag hatar Jesus (för att den jäveln ger mig otur!)
*Jag hatar stan (för att det finns och utgör en lockelse för mig!)
*Jag hatar ALLT som står i vägen för mig idag, bajs, bajs, baaajs

Haha, i vanliga fall är jag en positiv människa, men even I have bad days!

Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

Nej Marie, lite mer positiv stämning tycker jag ;) haha. Men jag håller faktiskt med dig på några av dom där punkterna :p

2010-04-05 - 23:30:26
URL: http://mikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0