Tur i oturen?;)

2009-09-25 - 16:10:05
Heej:) dagen har gått riktigt långsamt idag men det funka iaf, saknar ju lilla clara som ligger hemma & är sjuk, men huvudsaken är ju att hon blir frisk snart! ;D jag börjar tro att mitt namn betyder otur elr ngt, för den har ingen slut! Jag fick punka på min moppe idag, på skolan oxå:/ så jag fick släpa moppen bort till MC hallen & när jag kom dit så kunde de inte fixa den direkt:/ men tack vare Mikaela(puss på dig) fick jag skjuts hem dåra, så de löste sig:)

MEN som tur i oturen så meddelade Clara idag att vi tjejer, kan åka till sthlm tsm den hmm..(mitt minne är sämt ever) 7 november tror jag att de var:) De ska bli feett kul:) *längtar* Nu får vi bara se till att Alla kan den dagen oxå:) de blir bara en ride över dagen I guess, men de är bäddat för en Succe;D Pussipuss
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0