Stickat! till vardags & fest

2009-09-25 - 13:26:25
Just nu när hösten är på ingång så kmr äääntligen tiden för stickat! inte en dag försent om du frågar mig(a) man kan verkligen matcha stickat med allt & vem kan motstå en varm, snygg stickad kofta att gosa in sig i nu när årstiden blir kallare:) Jag har listat några favoriter här nedan, som jag hoppas att ni ska tycka om:)


Enkel snygg cardigan från Ginatricot.




Gryymt söt stickad tröja från BikBok



 Den här vita tröjan, funkar både till ett par tighta jeans & högklackat men 
 också till ett par tjocka strumpbyxor:) finns att köpa på Only.se & på Veromodo:)
                                                                                                                 




Söt cardigan från HM Shop:)
Pusss på er:)
Kisses & Hugs
Postat av: clara

den från vero moda va jätt söt :) köp den ;)

2009-09-25 - 13:50:30
URL: http://littleclara.blogg.se/
Postat av: Mariie, svar

hihi, jag har den redan:)

2009-09-25 - 15:49:26
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0