In need of a jacket!

2009-09-24 - 18:34:58
Hejj hösten är här & de börjar bli sjukt kallt ute, så jag börjar bli väldigt medveten om att en bra jacka behöver inköpas, men de är ju fett svårt att köpa en ny, för de första så är de dyrt så drf vill man juh inte köpa ngn som man nt kan använda lång tid framör, o för de andra, så måste den ju vara SNYGG:) så jag tänkte lista några jackor som jag tkr är prisvärda, snygga & framför allt Varma:) De är så en jacka ska va! Man vill inte frysa men samtidigt så vill man vara härligt höst-snygg;)






Den här ursöta sailor jackan från Hm, är kanske inte den
varmaste, men med ett par varma vantar eller en söt
mössa så funkar allt:) Den är din för 299:- :) 




Ännu en av HMs söta jackor, de här är en söt kappa
den kostar 299:- & är perfekt till hösten, finns i fler
färger också! Prisvärd, söt & enkel att styla till
både en sockersöt & en tuff look.





Den här suuuperfina jackan från Gina Tricot är helt underbaar,                                                  
jag älskar detaljerna, för 599:- är den bara din:)
Kanske ngt dyrare än de andra men helt                                                     
klart värd de, både varm & snygg, ME LOVE:)





Pusss på er alla! :)



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0