Min nära-döden upplevelse!!

2009-09-27 - 16:06:48
En sak som är riktigt irriterande är att helgerna alltid går så fort, har precis skrivit klart ett referat arbete som vi skulle göra, "sommarnattens sveda" det tog lång tid men äntligen är jag klar med den, nu har jag bara fyrtioelva saker kvar att göra:/ men ett studieknep som är ganska effektivt är att belöna sig själv, när du klarat av en sak eller pluggat i en timme. Se till att göra ngt roligt som typ att köpa en liten godispåse elr ngt (observa att jag skrev LITEN, annars kan de bli problem när man har mkt läxor;P) eller så kan man ringa en kompis & bestämma ngt kul man ska hitta på ngn dag, så har man ngt att se fram emot i allt det tråkiga:)

En ovanlig tanke som slog mig häromdagen är att jag är sjukt sugen på att åka pulka! är inte de lite psykat..jag brukar lixh hata de (elr mer..vara livrädd för det) när de går fort & snön yrar & allting..men nu innan snön kmr & INNAN jag står längst uppe i pulkabacken & tittar ner på min självklara död..så saknar jag nog det litegrann allt:) FÖRRESTEN så får det mig att tänka på "min nära-döden-upplevelse" ! När jag & min syster var i Thailand så lurade hon upp mig (mig!) i en bananbåt, (hon är j*vligt duktig på att övertyga folk) jag förstår verkligen Inte hur hon lyckades med de, de är verkligen en bedrift att få upp mig på en sån:S o jag lovar er, de var det HEMSKASTE SOM NGNSIN HÄNT MIG, omg va läskigt de va:S en bananbåt är alltså en uppblåsbar båt som är formad som en banan:P o den sitter fast med ett rep till en scooter. Scootern kör as snabbt o tvärbromsar o gör kurvor med mera för att man ska ramla av, o alla som känner mig vet hur rädd jag är för sånt där;P de va ju i Thailand som sagt oxå, så precis när han kört ut en bit och jag & Elin flyger på alla vågor så säger hon "tänk om de kmr en haj!" fyfan va hemskt det va, HUH de gör jag aldrig om! (säger vi) Här är en bild, innan helvetet bröt loss! ;P
Pussss

Hihi:)<3





Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0