Killar & funderingar

2009-09-23 - 22:35:39
Äntligen är de höst! nu kan man börja anv alla de där stickade tunikorna och koftorna igen, me like:) Igår när jag kom hem efter skolan gjorde jag ordning ett stort glas varm oboy med en klick grädde (a) asså jag funderar helt seriöst om jag vill bli sexolog (byter samtalsämne ganska drastiskt känns det som);), tkr de verkar som ett bra yrke, ganska intressant iaf;P men asså jag vill ju inte bli gynekolog elr ngt sånt snuskigt bara lixh vara rådgivare o hjälpa folk med sina sexliv. men jag får fundera på det ett tag till I guess.

Vad jag ville snacka om idag lite mer, är BOYS..:) de människor som vi varken kan leva med eller utan you know;) det finns så mkt jag skulle vilja förstå om dem men ibland känns de som om att de är heeelt andra varelser o kmr från en annan planet;P en konstig sak jag funderat över är bland annat varför killar kallas "bögar" ifall de visar känslor, om de är ledsna så måste de fejka ett smile lr bli arga, om de blir ledsna så skriker ngn "fag" bakom honom, sånt är riktigt störande. För de betyder typ att när man blir tsm med en kille så kmr han vara heelt olik sig själv när man är ensam med honom o när man är med hans vänner. De problemet har åtminstone jag haft tidigare, när en kille är med sina vänner så måste han visa sig häftig, de känns bara fejk o barnsligt:/  En annan sak jag stör mig lite på att de överdriver allt så mkt, skryter om hur många "de har" legat med, medan de kanske i själva verket är oskulder. Killar förstår oftast inte att många tjejer vill ha en gullig känslosam kille som gäärna är lite romantisk elr så oxå (a) många killar nuförtiden är bara ute efter sex o jag tkr de är sjukt j*vla taskigt att de utnyttjar oss tjejer.. o de som är ännu mer STÖRANDE är att alla killar i filmer är skiiiit söta & gulliga:) som ex i Titanic, den där Jack är så übeeer söt, då blir man lixh deprimerad att han inte finns i verkligheten. Jag vill HA honom:) han är ju värsta perfekta killen o jag gråter alltid lika mkt när han dör ..(a) andra sådär extremt söta kärleksfilmer är "the notebook" o "A walk to remember" asså snacka om att man inte ska se den på första dejten..kul att sitta där helt rödgråten sen när filmen är klar o sitta & snyfta..:P blir ju Aningen pinsamt:) Men tror inte att de finns ngn sån kille (som i filmerna) i verkligheten dock *snyft* Nåväl:) Måste lägga mig snart, men seeyah tomorrow:) Pussis
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0