Tjejkväll hos Julia<3

2009-10-20 - 01:04:06
Idag så var jag först på stan med Eliin som fixade en navelpiercing till sig:) sedan skyndade jag hem till Clara & möttes av Mikaela & Lovisa oxå:) Jag hann precis gå in & sätta mig & titta lite på gurkan Sture, som hade fått tandpetare med gelé hallon påsatta på sig & oxå hade 2 limebollar på huvudet (xD) :P bild nedan. ;) det var en present till Julia som har fyllt år, vi skulle hem till henne idag på en middag & fira henne:) De va skiit skojj:) & alla 6 hade trevligt:) Först så satte vi igång & gjorde iordning hemmagjord pizza, & de va superduper gott! sen kom Julia in med en chokladkaka & grädde & jag säger bara MUUUMS! :) Efter maten & efterrätten sjöng vi Singstar & de va askul fastän min röst inte direekt är den bästa (a) jag sjunger hemskt & jag är evigt tacksam för att de inte var ngn mer hemma än vi tjejer när vi skulle sjunga "girls just wanna have fun" (a) hahah;D Seen ringde vi Heta Linjen (xD) & hahaha, samma jävla mupp svarade hela tiden & gissa om de vart svårt att hålla sig när puckot sa samma fraser alla ggr vi ringde (typ 5 ggr men iaf;P) så fort vi frågade vad han gjorde så sa han "jag ligger i min säng & har tråkigt & vill hitta ngn mysig tjej att snacka sex med" efter fjärde gången så brast de & jag hade så extremt j*vla svårt att inte dö av tillbakahållet skratt, jävla mupp allså;P Sjukt kul kväll!! <3 Pussss

Lovisa är i full färd med att göra sin pizza:) Gurkan Sture (döpt av Lovisa) & Clara:)

Mums med chokladtårta & skojjigt sällskap:)<3

Singstaaaar* :D på denna bild, Mikaela, Lovisa & Pia:)





En av låtarna som sjöngs på Singstar:)




En till låt som vi sjöng på Singstar:)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0