Sthlm, here I come! :)

2009-10-20 - 20:56:35
Hejhopp.

Imorgon kl 6:00 ska jag släpa mig ur sängen & ta mig till båten, där kmr Lovisa,Clara & Mikaela vänta på mig:) Vi ska till Sthlm över dagen & de ska bli sjuukt kuuul:) har kommit på att mina inlägg är j*vligt långa iaf många av dem, om man jämför med andras bloggar, såå försöker korta ner litegrann;P Imorgon tänker jag försöka hålla mig ifrån misslyckat "impuls-shopping" utan ska (försöka) shoppa bara om jag totalt falling in love med ngn gulli pryl:) Hör av mig mer senare om vad jag har köpt:) Pusss på er & ha de så bra! :)<3

Två bra låtar

Fett söt låt...! :)

Remix från en av Michael Jacksons låtar:)


Stockholm är min stad, där är man född & uppvuxen:)<3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0