Dagens eko, Presenter & Mikaelas födelsedag:)

2009-10-16 - 20:15:39
Heeejj, idag så är de fredaag;D efter skolan gick jag, Lovisa, Clara, Mikaela, Pia & Malin på stan för att köpa en present till julia som vi ska fira på måndag:):) vi hade många delade åsikter om vad vi skulle köpa meen till slut kom vi överens, om en bra grejj;P

Dessutoom så har vår lilla Snutteplutt Mikaela fyllt åår! :D äntliigen har hon blivit 16, nu får hon studiebidrag iaf men passa på att njuta av livet, snart är de pension du får hämta ut;) tiden går ju fort;) hahah:) Mikaela är verkligen the evil mind av oss, de är helt klart bevisat! ;P jag kmr ihåg första dagen när jag snackade med henne då jag nämnde något om att min farmor var död & hon börjar garva, jag ba "ehm, hörde du va jag sa lr" hahah;P jag misstänker Ganska starkt att hon inte hörde;P(de hoppas jag iaf..:D) Clara däremot är inte direkt evil, men hon förutspår sitt liv, Clara har alltså inte ens fyllt 16 ännu men de hindrar henne inte från att snacka om den dagen då hon kmr bli blind x) de känns..Positivt! ;) Lovisa är den kvinnliga versionen av Nalle Puh, hon älskar att kramas, hon älskar att sova & framför allt.. så gillar hon godsaker:) haha, näe skoja bara, lovisa är ett litet guldkorn;P Pia & Malin är lite mer som Piff & Puff ;) dom är väldigt olika men passar ändå ihop;D idag så kan jag härmed utan att ljuga förklara mig & clara som dagens eko, våra konversationer idag blev verkligen..lyckade (?) "ska vi köpa glass" "jaah, vi köper glass", "ska vi gå in o testa skor" "Jaah, vi går in o Kollar på skor" hahah;P så fiint alltså;P skit sammah! :) Nu tänkte jag dra ner & se på Idol, eftersom att Mikaela tjatat hela kvällen...hahaha näe jag skojja bara, men tänkte ner & kolla på de nu när Mikaela insisterar;) Pusssssiss på er alla:) Förresten så låter detta som värsta nedlåtandet av mina pluttelutter, men nixpix, dom är så fiina såh! =) Pusss...igen;)

= Mikaela? ;)

Kisses & Hugs
Postat av: Mikaela

VAAAAAA? :O Jag har aldrig hört att din farmor är död :O De har du aldrig sagt :O

2009-10-17 - 00:47:29
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0