Dampdag rakt igenom*
2009-10-27 - 20:08:54
Hejj pussbaarn.
ÅHH vilken värdelös dag, snacka om att jag fick DAMP på mattelektionen idag, vår matte lärare hade idag genomgång på en grej som vi ska ha prov på denna torsdag.USH vad jag INTE gillar henne, Hon har förstört min dag..! antingen hoppar jag från klippan elr så pluggar jag lite, de första alternativet låter faktiskt mer lockande just nu..Meeen...life isn't fair, have to keep going on and do my best. Fan va jag hatar att vara så inåthelvete positiv ibland, allting stör mig idag..får förmodligen "de röda" snart..HAHAH känns lite som "intresse smurfarna antecknar" Varning på de här..Skit samma. Godnatt! ;) :D Pussipuss



Jag i skolan försöker förklara ngt för Malin, kan härmed döpa om mig till Snyggve! XD haha:)

Ps. Lägg märke till mina fingrar som drar ihop sig automatiskt
när jag är koncentrerad xD hahah

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0