stan, choklad & ett par nya söööta skor:)

2009-10-05 - 16:58:13
Idag gick tiden i skolan rätt fort, efter skolan var jag med Lovisa,Mikaela & Clara till stan:) Clara & Mikaela stod & flummade med choklad;D & jag upptäckte att Lovisa är kittlig under hakan;) mohaha;) det knepet ska användas väl, kan jag lova;):) Dessutom så hittade jag en jättesööt halsduk inne på Åhlen's & jag har köpt ett par SJUKT SÖTA skor ifrån Din Sko:) jag älskar dom men min mamma blev inte så sur som jag hade trott:) thx god..(a) eftersom att jag har rätt många skor såå brukar hon bli lite sur på mig när jag köper nya;P men de fick bra denna gång:) Snar blir de sthlm med tjejjorna o jag längtar som AS:) de ska bli sjukt skojjigt, bara massa shopping hela dagen:D & med bra sällskap;) *LÄNGTAR* :) men just nu är det svenska prov som kmr på nästa plats på schemat..men med mina fina skor så tappar jag inte humöret för de, om de nu går åt h*lvete såh..tjah..jag har ju iaf ett par snygga skor..?(a) hahah, sämst ursäkt ever know, men de är en liten tröst;) Puuuusss på alla (& mina skor) :)<3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0