Min tvillingsyster<3

2009-10-18 - 00:55:36
Vi är som 2 helt olika magnetpoler du & jag, vi är så olika som 2 människor kan bli. Det är kanske en anledning till varför vi aldrig kan hålla sams, men hur mycket jag än skriker på dig lr hur mkt vi än grälar, så kmr du ändå alltid att vara min syster. Jag tänker ofta på oss 2, på dom vi va & dom vi blev, hela livet har du följt mig igenom ,sett mig utvecklas från en liten plutt till den jag är idag.
På insidan så betyder du väldigt mkt för mig & de är lätt att man glömmer bort de i vardagen, då alla har så fullt upp med sitt. De har varit du & jag sedan våra allra första dagar, de får man inte glömma. Trots att utsidan ibland visar motsatsen så har & kmr du alltid finnas i mitt hjärta. Vi må vara som 2 helt olika magnetpoler du & jag, men de är också anledningen till varför vi dras till varandra. Elin Lovisa Drugge, jag kmr alltid älska dig<3

Min fina syster Elin<3                                       Du kmr alltid vara min tvilling.







Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0