McDonalds & Mikaela, the new Tyra;)<3

2009-11-12 - 19:15:57
Idag så va jag, Clara, Mikaela & Lovisa på Donken & käkade:) De va gott & mysigt! (a) jag hade skrattattack på vägen dit..såå när vi väl va framme så va jag dödstrött;P  Mikaela har som sagt klippt sig & tänkte visa upp lite bilder på hennes "Tyra Banks lugg" ;) Fett fint! Just nu så är jag hemma & jag är vrålhungrig, mami är på jobbet:/ mamma & pappa har typ bråkat, så läget är rätt spänt..meeen de ordnar sig! Tkr synd om mamma, hon förtjänar bättre än de här! pappa är dryg & elin jobbig. Själv håller jag mig undan för att inte förvärra situationen;P Nu tänkte jag snart äta lite & sen kolla igenom No:n:) Lägger upp några bilder från MacDonalds (låter mysigare än Donken) x) Pusss
hihi, Mikaela & Clara bäbisar:)<3

Mikaela, The new Tyra Banks' for sure;)<3

Jag känner mig Så himla mogen asså! x) Julia i bakgrunden:)

I Love this dress! Men den känns för mkt sommar såå får vänta tills jag kan anv den:/ På tal om inget x)
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

hejsan marie. tack för att du tar dom snyggaste bilderna på mig också :* eller inte. :)

2009-11-13 - 18:18:14
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0