Killen i kassan(!) & Dagens outfit:)

2009-11-25 - 21:58:17
Heej allehoop. Idag så var de mkt plugg så va tvungen att stanna kvar efter skolan & "plugga" lite, blev nt gjort så mkt iofs pga av min sockerkick, (a) efter skolan så gick jag till stan med malin, men eftersom att hon skulle iväg med ngn kille så fick jag gå ensam i typ 20 min, och tror ni inte att jag ser en asguuulli kille i kassan på En affär, säger inte vilken;) han va ascharmig så nu har jag en anledning att gå på stan oftare iaf ;) Imorgon tänkte jag gå in o fråga om hjälp, mumsmums..come to mama säger jag bara;) hahahha, ;D Dagens outfit, var en kjol från Indiska, en vit topp och en stickad kofta:)



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0