Fredagsmys, gamla minnen & Dinosaurier

2009-11-14 - 00:22:19
Halluuu, today I have been doing a lot of things!:) Först slutade skolan & jag, Pia & Malin drog till stan och kollade lite och tog varsin glass, sedan for vi vidare till Hemmakväll, där köpte jag en film som hette "Förhistoriska parken" och tro de eller ej, men de va faktiskt väldigt bra!:) När pappa senare kom och hämtade mig så köpte vi godis innan vi slutligen kom hem:) Det visade sig att Elin & mamma i vår andra bil, också hade varit & köpt godis x) känns som bra planering där! Jag & Elin såg "Hunting in Connecticut" alltså en skräckfilm och sedan såg vi på filmen jag köpt. Både va bra, men jag gillade min film bäst! Jag är sjuukt imponerad över dinosaurier och förhistoriska djur (fastän det låter nördigt kanske) xD De är ju häftigt att de har existerat varelser som var 14 meter långa vissa av dem, filmen var iaf as häftig, Que Guay! (Vad Häftigt) som man säger i spanien;) Elin & jag såg som sagt dessa 2 filmer och jag tänker ofta på hur mkt tiderna förändrat oss och hur vi utvecklats och ibland när man tänker efter, så saknar man de gamla tiderna. En bild från när vi var 13 lägger jag upp:)Så egentligen borde man njuta av varenda sekund av sitt liv, för om ett par år så kanske man ser tbx på gamla kort & längtar tbx eller saknar ngt, haha:) Pusss

Såå jävla häftigt om de existerat dinosaurier idag! :)

Sometimes you just miss old times<3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0