Första advent + 2 nya skor:)

2009-11-29 - 17:31:52
I lördags så var jag med lovisa & clara och hade mjukiskväll:) Det gick ut på att man skulle ha mjukiskläder och jag trodde att vi skulle va inne resten av kvällen så jag tog t.o.m med mig mina tofflor! men vi åkte ut och beställde pizza och köpte Ben and Jerry glass, mums;)Sen såg vi Hem till Midgård och det var verkligen bästa slutet på en lördagkväll allså, det är så j*vla roligt:) Mikaela skulle egentligen ha joinat oss men så blev det ej:( Idag är de söndag och jag har varit på julmarknad med min familj, på slutet kom Malin in till stan och vi gick och tittade en stund:) jag har köpt två nya skor, dom är suuperfiina:) Ikväll blir de fika och mys eftersom att de är första advent idag:)<33 Pussss på alla.

Hitta den här bilden bland massa skräp..och tjaaah..såhär mogen var jag när jag var 6 x) på tal om inget :D

Ett par av mina skor som jag köpte idag:) orkar nt lägga ut bild på pumpsen:)

Looove.
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

fina skor! och som du skrev, synd att inte jag kunde komma ;(

2009-11-29 - 17:43:36
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0