Mat-Hitler och Tjejkväll i Tingstäde<3

2009-11-22 - 14:59:32
Heej alla. De va någon dag sen jag skrev men nu igår så var de tjejkväll i Tingstäde, at Clarah's place;) det började kl 2 när jag mötte upp Clara och Lovisa vid lägenheten i Visby, då kom Clara på att hon hade glömt sina nycklar i Tingstäde så i kylan fick vi gå till Östercentrum, yippi..! haha, men de va inte så jättefarligt:) sen va jag, Julia, Clara, Lovisa och Pia och handlade för kvällens lunch inne på Obs, det blev tacos med allt det innebär;P haha, Claras nya nickname blir fan Mat-Hitler lr ngt, hon bara gav ut massa order och resten fick springa som galningar bland hyllorna, hahaha, ;D Näe men de va typ Andra Världskriget på Obs allså, 7 olika viljor inne i samma affär= INTE en bra idé :) Meen de va faktiskt jätteroligt:) Sen hyrde vi film och begav oss hem till Clara dårå:) Där blev de tacos, te, en försenad Malin;), Sex in the city<3 och MASSA härligt tjejsnack ;) Vi såg oxå "When a stranger calls" det blev en hel del Gurk-dipp, chips och candy, mumsmums:) Kl halv 4 så var de iaf bedtime, för oss som skulle sova över dvs Malin, jag, Lovisa, Clara och Mikaela:) Pia och Julia var tvungna att åka hem tidigare:( Kl 11 vaknade jag av en Överpigg Mikaela som desperat försökte väcka alla med sånger, kuddar och ettiketter xD Lyckad kväll! :) Pusss
Mikaela & Clara myser i soffan & Julia acts paparazzi;)

Mikaela, Clara, Julia och Pia taggar för skräckis;)

Mikaela, Clara, Julia, Pia och Lovisa...är nog liite För taggade;)

och de är ungefär nu som saker Börjar gå överstyr känner jag x) haha<3

Malin kom senare så hon är nt med på bild, men vi gillar dig endå;)hihi<3
kanske nt direkt ngn smickrande bild, meen hitta ingen annan(a)
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

hahhaaa, kul marie :)

2009-11-22 - 15:39:41
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/
Postat av: Mariie

:D

2009-12-25 - 19:19:00
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0