Booring

2009-11-12 - 11:04:25
Heej. Bloggade inte igår meen asså vet att de är en uttjatad ursäkt men va Sjukt trött, särskilt på plugget! Jag har varit på en körkorts kurs grejsimojs, de tog typ tre timmar & va rätt jobbigt:/ Meen just nu har jag håla & tänkte snart kanske dra ner till Almedagsbiblioteket, ta en Chaiii & plugga lite, MYS ;)

De blev McDonalds ist, inte lika mysigt men ändå gott (a) Har kommit fram till att jag i stort sett kmr vara pank på Julen drf att jag har hittat så mkt saker som jag vill köpa..till mig sj x) hahahha, de där lät lite halvt ego..Men iaf x), man blir så j*vla sugen när man går på stan, de är helt sjukt! Vill ha en ny tröja..elr ngt iaf..vad som helst! :) Puss
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0