Stan med Linda<3

2009-12-30 - 19:57:50
Heeejsan. Idag (inkl igår) såå har jag varit på stan med Linda & shoppat "liite" jag vet nt riktigt hur mkt jag har köpt sammanlagt men idag köpte jag 2 tröjor & 2 armband iaf :) men tanten i kassan hade glömt ta bort larmet så om Vera Moda inte är öppet imr så får jag damp för då kan jag nt anv tröjan juh! Men imr är de Nyårs afton & då ska jag möta upp Lovisa, Clara & Malin på Domus för att vi ska köpa mat till THE GIRL NIGHT ;) &&&&& vi ska va At My Place ;) jag har en bad tunna här med Såå de ska självklaart badas o skålas i 40 graders värme inför de nya året! :) höhö* Imr lägger jag in fler kommentarer & my Nyårs afton outfit also ofc :) Gott Nytt År Alla!! :) Pussssss

Dagens outfit : svart linne, jeans & läderhalsband.
Very simple, very nice:)

Såå otroligt sexigt allså! x) flum på hög nivå;) haha<3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0