Juuulaftoon:)

2009-12-25 - 19:15:37
Heeej alla glada! :) Igår var det julafton och jag är jättenöjd med alla mina fina presenter:) får lite dåligt samvete att jag underskattade mina föräldrars julklapps köpande ;P, mina presenter va faktiskt helt fantastiska:) Jag fick 1500 kr, en as fiin väst från Vila, en halsduk och matchande vantar i patrol blå (vääärldens finaste färg), glansiga leggings, ett bas linne i vitt, ett spets linne från Vila, en kalender, 10 ggr gratis på¨Form fitness inkl medlemskort och väska, 2 st aaaas fina armband och ett jättesött halsband:) Allting var jätte mari-igt & det blev förövrigt en as mysig och lugn jul:) Dessutom så har min syster köpt ett par skor av mig så nu har jag 500 :- extra i plånboken:) yippi* men dessa ska spenderas nu på mellandags rean! De är helt säkert de!;)

Min jul har bestått av...choklad & julmat..

..julemys och massa finfiina presenter:)




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0