Jul mys med nya inköp och Ice age 3 :)

2009-12-22 - 21:01:28
Halloj halloj:) Idag så har jag varit på stan m. min syster y mis padres:) Jag har köpt 2 urgulliga armband och en paljett väst från BikBok! Kan lixh nt låta bli att köpa lite julklappar till mig sj (a) :D men nu är jag pank helt totalt iaf:/ men jag är ändå en aning proud over myself då jag fått mitt studiebidrag att räcka till både julklappar, fika och saker till mig själv, jag va och fikade med elin idag på Amalia men jag tkr nog att deras Chai Latte är aningen överskattad Dessutom så är de grymt dyrt där..särskilt om man är i stort sett renskrapad, men lika glad är man för de :D Om 3 (lr är de 2?) dagar är de julafton och jag ser fram emot de faktiskt, de ska bli mysigt:) meen jag har nt en alltför stor förhoppning angående mina julklappar.. fast de är ju tanken som räknas iaf ;);) Ikväll tänkte jag se på Ice Age 3 med mina små päron och sen tänkte jag väl läsa liite i Eclipse och sen tänkte jag slå en pliing till Linda:)

Times goes so fast you barely manage to live it, remember that u never
can turn back time, every day is a new gift. Don't waste it.


Jag & elin som små, jag var förresten absolut Inte livrädd för katter x)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0