Snart är de jul!:)

2009-12-21 - 23:01:28
Heeej:) Idag så har jag varit på stan med Clara, Lovisa och Mikaela:) Vi köpte julklappar och fikade en stund:) Härom dagen så träffade jag oxå Emil och Patrik tsm med Clara en stund och de va sjukt länge sen så de va trevligt:) Jag har börjat läsa en skit bra bok oxå, Eclipse som är tredje boken av serien Twiligt, den engelska versionen är faktiskt gryymt bra! Det var ett tag sen jag bloggade men idag är det iaf den 21 december & julen börjar smyga sig på;) julstämningen är iaf i full gång och so is alla "jule reor(?) rea:or" elr hur man nu säger, det Absolut Ända problemet är att jag är så gott som pank..och det känns nt sådär grymt positivt nu när mellandags reorna kommer vara i full gång efter julen:/ Men Hursomhelst så tänkte jag ranka de bästa sakerna med julen i detta inlägg & den allra sämsta:) Soo..here u are!

JULEN

Det julen egentligen handlar om är gemenskap & att fira med sin familj tkr jag är de finaste med högtiden:)

All dekoration och julepyssel är så himla gulligt och ger ljus i vinter mörkret;)

Att ge och få presenter är en fin idé, men de är tanken som räknas:)

Det ända som är Riktigt dåligt med julen är att man blir utsliten av stressen, handla presenter, byta presenter, springa i affärer, laga julmat och godis, pynta, skicka julkort- ringa upp och tacka för andras julkort, försöka få pengarna att räcka till och, än en gång, försöka att nt tänka på hur mkt jobb de blir när julen ska städas ut ur våra hem..men de är faktiskt värt!:) för jul är en av de få saker som bara sker en gång per år:) ...och tacka Gud för de! ;) efter en stressad dag i högtidens anda så kan man (iaf jag) känns mig ganska sliten! God Jul! & hallelujah;)
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

Tack så mycket Marie! <3

2009-12-21 - 23:45:56
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0